The Way To Life

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av thewaytolife - 26 juni 2011 09:43

Högtider såsom jul och midsommar är verkligen tuffa de veckor som barnen är hos pappan. Det är så tomt och tyst, och alla traditioner som upprätthålls för barnens skull blir av underordnad betydelse.


Jag var rädd att denna midsommar skulle bli dubbelt illa eftersom jag är ensam. Men ack vad jag bedrog mig! Det blev en härlig dag med vänner och bekanta och släkt. Och kanonväder!


Kubb, god mat, god dricka, skratt och härliga samtal. En perfekt midsommar!


Dagen efter åkte vi till Taxinge Slott för att testa på den imponerande buffén av fikabröd och tårtor av alla de slag! Jag har aldrig sett så mycket fikabröd någon gång och tycker att det måste klassas som himmelriket på jorden för oss som gillar att fika! Bilturen dit och hem gav också härliga samtal och känslan av att något fint långsamt växer fram.


Uppkrupen i soffan lät jag mig avnjuta flera timmars småprat om ditt och datt. Så som tjejer bara kan...


Underbara midsommar och underbara vänner. Livet är underbart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Med halva livet förstört av dålig självkänsla vill jag ha revansch!

Nu har jag fått hjälp att börja leva mitt liv!

Jag är ensam och står på egna ben. Och jag mår bra!

Boktips:

Mia Törnblom - Du Äger

Jonas Gåde - Servicemanual till ett bättre liv

Åsa Palmkron - Komma på bättre tankar

Medicin:

Seroquel Depot, 200 mg.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards